Stelcomfortshop.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer

Klachten

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Toystore.nl.
Dat vinden wij heel vervelend en dat willen wij dan ook graag oplossen!
Kwaliteit en service zijn voor ons zeer belangrijke kernwaarden.

Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de levering en onze service!
Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wij zien jouw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit nog verder te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van jouw klacht (binnen 7 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie);
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht;
- Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen;
- Wij geven opvolging aan de met jouw gemaakte afspraken en dit wordt gecontroleerd door de teamleider van de klantenservice afdeling;
- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Telefonisch:
Via 088-4000222

Via e-mail:
info@toystore.nl

Per post:
Stelzorg Websales BV
T.a.v: R.C. Kuitems
Campagneweg 1
4761 RM Zevenbergen

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)